mandag 26. mars 2012

Sen rapport fra Sy sammen kvelden

Hei!

Tiden har rett og slett flydd i fra meg siste uken - så noe blogging ble det ikke.

Nok en gang stilte 12 entusiastiske damer opp på sysammen kvelden for ca. 2 uker siden.  De fleste med symaskin og klare til innsats.  Gerd og jeg var der klokken 15.30 og klargjorde så det var bare å sette i gang og sy for de som kom. 

Gerd skar kvadrater og jeg puslet teppet.  Når de andre kom gjorde vi endel korrigeringer og så satte denne effektive gjengen i gang og sy - og vips så var toppen ferdig (!!!)

Slik ble toppen denne gangen - lekker ikke sant?
Den er allerede sendt til quilting.

Uten mat og drikke - duger helten ikke.....
TUSEN TAKK FOR DEILIGE NYBAKTE BOLLER OG LIKE DEILIG OG NYBAKT KRYDDERKAKE ;o)

Da ønsker jeg alle som titter innom en god quilteuke, litt bilder fra NQF finner du i min blogg
hvis du har lyst til å ta en titt.

Kom også over en quiltebutikk jeg ikke ante eksisterte, den finner du her






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar