mandag 5. mars 2012

Medlemsmøte

Hei!

Så har en ny måned gått og mars møte står for døren i morgen.  Håper du har tenkt å ta turen ;o)

OK - dette ble litt rart.... jeg (Heidi) som blogger er også den som skal stå for aktiviteten på møte i morgen....så nå skal jeg blogge om og ønske deg velkommen til et møte jeg selv skal ha.... hmmm ;o)
synes plutselig det ble litt vanskelig.

Jeg kaster meg ut i det:

Sikre kilder har fortalt meg at hun er godt forberedt til i morgen.  Hun dukket inn på syrommet for 2-3 uker siden og har akkurat kommet ut igjen etter å ha produsert diverse nye modeller.  Hun har eksperimentert med noe som heter X-block linjalen.  Etter smilet å dømme da hun vaklet ut av syrommet er hun fornøyd ;o)  Fotografiapparatet er også flittig benyttet under arbeid de siste ukene.

Videre er mye tid brukt foran PC'n og en Power Point presentasjon er laget.  Hun har trent på presentasjonen opptil flere ganger også.

Da gjenstår det bare å ønske DEG hjertelig velkommen til en hyggelig og forhåpentligvis inspirerende kveld ;o)

En sniktitt ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar