mandag 16. april 2012

Sy sammen i morgen tirsdag....

Etter en veldig spontan tur til København i helgen ligger jeg absolutt "2 etter skjema" med bloggingen - men her kommer en rask påminnelse om sy sammen i morgen kl. 17.00!

Hovedoppgaven i morgen er å sy sammen teppe nr. 3. 

Så vi trenger symaskiner! ;o)


Er vi raske (og DET er vi jo) så syr vi en sminkepung etterpå.

Til sminkepungen trenger du:

  • Stoff til utside. Valgfri størrelse.
  • Vatt (f.eks. platevatt)
  • Baksidestoff (stygt, gammelt, utgått på dato el. kommer ikke til å synes)
  • For
  • Overtransportør og glidelåsfot.
  • Glidelås i en eller annen lengde
Jeg tar med meg glidelåser i alle regnbuensfarger så du kan kjøpe av meg, MEN trenger du svart glidelås har jeg ikke mange av de.  Jeg tar også med med det jeg har av mitt burgunder "jukse"skinnstoff.

I tillegg tar du med:
  • Vanlige sysaker
  • LYS sytråd til teppet og valgfritt til sminkepungen din
  • Skjærebrett, kniv og linjal
Vi starter som vanlig klokken 17.00 - Ønsker alle velkommen!

Hilsen Heidi og Gerd

PS! Husk å støtte Sandefjord Quiltelag med Grasrotandelen! (byttes enkelt på Norsk Tipping)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar